Google Street View w Twojej firmie. Dosłownie!

Pewnie wielu z Was pamięta śmieszny filmik sprzed roku, w którym grupka znajomych przegląda zasoby Google Street View i po chwili „wchodzi” w aplikacji do swojego domu. Dla przypomnienia:

To z czego śmialiśmy się jeszcze rok temu dziś staje się powoli rzeczywistością. No, może nie do końca ale prawie. Gigant z Mountain View uruchomił swego rodzaju rozszerzenie do usługi Street View, dzięki któremu użytkownicy mogą wirtualnie wchodzić do wybranych budynków. Usługa o nazwie Zdjęcia Firmowe pozwala na zaprezentowanie wnętrz każdej  firmy w taki sam sposób jak dotychczas prezentowane były widoki ulicy czy wybranych atrakcji turystycznych.

Co zrobić dodać naszą firmę do Street View?

To dość proste zadanie. Wystarczy skontaktować się z jednym akredytowanych przez Google fotografów (w tej chwili jest to kilkadziesiąt osób w różnych miastach), umówić na sesję a po kilku dniach wnętrza naszej firmy będą dostępne dla każdego użytkownika Street View. Wygląda na to, iż jedynym kosztem jest wynagrodzenie dla fotografa który przeprowadzi odpowiednią sesję zdjęciową oraz – za pomocą narzędzi udostępnianych przez wyszukiwarkę – zamieni zdjęcia w panoramę zgodną ze standardami Street View i umieści ją w serwisie.

Ale po co to robić?

Taka forma prezentacji firmowych wnętrz może przynieść sporo korzyści dla prowadzonego przez nas biznesu. W wynikach wyszukiwania dla zapytań o nazwę firmy pojawi się odnośnik „Zobacz wnętrze” zapraszający potencjalnych Klientów do wirtualnego zwiedzania [przykład], podobne zaproszenie będzie widoczne na stronie firmy w Google+ [przykład]. Jest to niewątpliwie atrakcyjna forma zaprezentowania swojej firmy potencjalnym Klientom.

Taką wizytówkę postanowiła sobie przygotować redakcja portalu  Gazeta.pl:


Wyświetl większą mapę

A czy Wy macie zamiar dodać swoje firmy do tego serwisu?

Komentarzy
  1. 11 lat ago
    • 11 lat ago
  2. 11 lat ago
  3. 11 lat ago
  4. 10 lat ago